Esotiq & Henderson poprawia marże

Szacunkowa marża brutto na sprzedaży Grupy wyniosła w czerwcu 71 proc. i była wyższa o 1 p.p. w ujęciu r/r. Przychody w tym okresie wzrosły o 13 proc.

wtorek, 09 lipca 2024 r.

Według wstępnych informacji skonsolidowane przychody Esotiq & Henderson wyniosły w czerwcu 26 mln zł. Narastająco w pierwszym półroczu br. sięgnęły 134,3 mln zł (+10 proc. r/r). Sprzedaż internetowa wyniosła odpowiednio około 6 mln zł (+105 proc.) i 29 mln zł (+30 proc.).

- Szacunkowa marża brutto na sprzedaży Grupy Kapitałowej wyniosła 71 proc. i była wyższa o 1 p.p. w porównaniu z marżą zrealizowaną w czerwcu roku poprzedniego. W ujęciu narastającym skonsolidowana marża ze sprzedaży w okresie styczeń - czerwiec 2024 r. wyniosła około 69 proc. i według szacunków była wyższa o 3,5 p.p. w porównaniu z marżą osiągniętą w odpowiednim okresie roku ubiegłego – czytamy w komunikacie Esotiq & Henderson.

W czerwcu br. powierzchnia handlowa Grupy wynosiła 17 942 m kw. i była mniejsza o 0,5 proc. niż rok wcześniej.

Zobacz inne aktualności ESOTIQ & HENDERSON SA :


Esotiq & Henderson zwiększa marże

Według wstępnych danych marcowa marża brutto na sprzedaży Grupy wzrosła o 3 p.p. do 71 proc. przy sprzedaży przekraczającej 18,6 mln zł.

Przychody Esotiq & Henderson wzrosły o 19 proc.

Przychody Grupy w lutym br. wyniosły 21 mln zł (+19 proc. r/r), a sprzedaż internetowa w tym okresie stanowiła 7,5 mln zł (+84 proc.) – wynika ze wstę...

Ubiegłoroczne przychody Esotiq & Henderson sięgnęły 295 mln zł

Grudniowe przychody Grupy wzrosły r/r o 6 proc., a w całym roku o 8 proc. Marża brutto ze sprzedaży wyniosła 67 proc. – wynika z szacunkowych danych.

Główny akcjonariusz pokieruje Esotiq & Henderson

Mariusz Jawoszek został Prezesem Zarządu polskiego producenta bielizny premium. Jego głównym zadaniem będzie dokończenie budowy struktury organizacyjn...

Zobacz wywiady ESOTIQ & HENDERSON SA :


[WYWIAD] Esotiq & Henderson chce zakończyć podział spółki w II kwartale

Spółka dzielona będzie odpowiadać za rozwój marek ESOTIQ i Henderson, druga za budowę segmentu odzieżowego. Każda z nich ma budować własną tożsamość b...

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej na stronie Polityka cookies