DRUTEX na trasie 81. Tour de Pologne

Gwiazdy światowego kolarstwa na trasie i tydzień pełen gwarantowanych emocji ponownie z udziałem firmy DRUTEX. 12 sierpnia rozpocznie się 81. Tour de Pologne.

czwartek, 01 sierpnia 2024 r.

W tym roku DRUTEX po raz kolejny został Oficjalnym Sponsorem, Oficjalnym Sponsorem Klasyfikacji „Zwycięzca Etapu” oraz Oficjalnym Partnerem Logistycznym 81. Tour de Pologne. To jeden z najważniejszych etapowych wyścigów kolarskich, należący do cyklu UCI World Tour, czyli kolarskiej ligi mistrzów, a zarazem jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych imprez sportowych organizowanych corocznie w Polsce. Biorą w niej udział najlepsi kolarze świata, a relacje śledzą miliony kibiców na całym świecie.

W tym roku tour odbędzie się w dniach 12-18 sierpnia.

DRUTEX już tradycyjnie zapewnia logistykę, angażując w nią część swojej - liczącej ponad 650 pojazdów - nowoczesnej floty. Jeszcze przed samym wyścigiem zajmie się transportem 320 sztuk specjalnych, zaprojektowanych z myślą o kolarstwie płotów i 10 sztuk totemów ostrzegawczych belgijskiej marki BOPLAN. Tylko do samego przewiezienia tych elementów zabezpieczenia wyścigu potrzeba sześciu TIR-ów.

- Nie byłoby wdrożenia na trasie nowoczesnych rozwiązań BOPLAN, gdyby nie wsparcie udzielone nam  przez firmę DRUTEX. Po raz kolejny nasz oficjalny partner logistyczny bierze na siebie ciężar - dosłownie - transportu tych systemów do Karpacza, a potem na mety kolejnych etapów wyścigu - podkreśla Czesław Lang, dyrektor generalny Tour de Pologne UCI World Tour.  Cieszy to, że DRUTEX jest z nami i ta wspólna przygoda ciągle trwa. Razem z naszymi partnerami tworzymy rodzinę Tour de Pologne. Podkreślam – rodzinę - bo nasi partnerzy to więcej niż sponsorzy. Znamy się i wiemy, że możemy na siebie liczyć, a to wartość niebagatelna. Razem tworzymy największe coroczne wydarzenie sportowe w naszej części Europy – dodaje Cz. Lang.

W tegorocznym 81. Tour de Pologne udział weźmie cała plejada gwiazd światowego kolarstwa. Wśród nich będzie również Rafał Majka, który znalazł się w składzie UAE Team Emirates. To najlepszy polski góral i jeden z najlepszych kolarzy w polskiej historii, a także ostatni polski zwycięzca Tour de Pologne. Wygrał ten wyścig równo 10 lat temu.

- DRUTEX od zawsze angażuje się w wiele przedsięwzięć sportowych. Od lat wspieramy Tour de Pologne, bo to jedno z najważniejszych wydarzeń  w Polsce, marka rozpoznawalna na całym świecie i to nie tylko tym kolarskim. Ściąga do Polski gwiazdy światowego formatu – mówi Adam Leik, dyrektor zarządzający w Drutex SA. – DRUTEX to marka o zasięgu globalnym. Zdobywamy nowe rynki, a nasze produkty trafiają do kilkudziesięciu krajów na wszystkich kontynentach. Z organizatorami Tour de Pologne dzielimy się tym, co jest także jedną z wizytówek naszej działalności, czyli doskonałą logistyką. Nasze auta, które co roku pokonują miliony kilometrów po drogach Europy, będą już tradycyjnie towarzyszyć najlepszym kolarzom świata podczas Tour de Pologne – dodaje A. Leik  

Nie tylko kolarstwo

DRUTEX to partner i sponsor wielu imprez sportowych, kulturalnych i naukowych. Od kilku lat angażuje się w Tour de Pologne oraz w Wyścig Narodów, należący do prestiżowego cyklu UCI Nations Cup U23. W tym roku firma była też partnerem 2. Tour de Pologne Women. Ale kolarstwo to nie wszystko. DRUTEX jest także sponsorem transmisji telewizyjnych meczów reprezentacji Polski w piłce nożnej. Angażuje się również we wsparcie żużla. Od lat jest sponsorem zawodów Golden Boy Trophy, w którym startują najmłodsi adepci czarnego sportu z kilku europejskich krajów. DRUTEX wspiera także Motor Lublin, czyli aktualnego mistrza Polski, w barwach którego jeździ Bartosz Zmarzlik – wielokrotny mistrz świata.

Zobacz inne aktualności Akcjonariat :


Sektora life sciences chce rosnąć dzięki nowym technologiom

Sektor ochrony zdrowia i biotechnologii stoi u progu przełomowych zmian, których katalizatorem są innowacje cyfrowe oraz dynamiczny rozwój technologii...

Część firm ma trudności w rekrutacji pracowników o pożądanych kompetencjach

Dla 6 na 10 polskich firm rekrutacja pracowników z odpowiednimi umiejętnościami jest wyzwaniem. Najtrudniej o kandydatów z kompetencjami inżynieryjnym...

Polski eksport do Ukrainy wzrósł skokowo

Rosyjska inwazja na Ukrainę spowodowała gwałtowny wzrost wymiany handlowej pomiędzy Polską a Ukrainą, która staje się dla nas coraz ważniejszym partne...

PIE: Trump ostrożniej podchodzi do nakładania ceł

Chociaż w pierwszych dwóch dniach urzędowania Donald Trump nie nałożył jeszcze żadnych ceł, już na 1 lutego zapowiedział wprowadzenie 25 proc. ceł na...

Zobacz wywiady Akcjonariat :


Mniejszościowi akcjonariusze Nextbike Polska niezadowoleni z działań zarządu

Część akcjonariuszy ma szereg uwag do działalności zarządu Nextbike Polska SA. Zarzucają sternikom spółki m.in. faworyzowanie większościowego akcjonar...

[Wywiad] Erbud liczy na wymierne korzyści dzięki certyfikatowi EMAS

Nie jesteś zielony, to nie dostaniesz kontraktu – mówi Dariusz Grzeszczak, prezes pierwszej w Polsce firmy budowlanej z certyfikatem EMAS. Erbud oraz...

[Wywiad] Kupiec SA stawia na spedycję i nieruchomości, celuje w nowe rekordy

Chcielibyśmy rozwijać się w oparciu o dwie linie biznesowe: spedycję i nieruchomości. W związku z planowanym dofinansowaniem spedycji oczekiwalibyśmy...

[Tydzień z e-commerce] Oponeo.pl dostrzega nowe trendy w e-commerce

Jednym z podstawowych wyzwań, które stoją przed sklepami online w najbliższych miesiącach, jest zwiększenie przejrzystości ścieżki zakupowej dla klien...

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej na stronie Polityka cookies