Brand24 w dobrym tempie zwiększa MRR

O 27 proc. rok do roku wzrósł MRR (powtarzalne przychody) Brand24 w IV kw. Kwotowo wyniósł on 726 tys. USD, co jest wynikiem zbliżonym do odnotowanego w III kw. 2024 r.

czwartek, 16 stycznia 2025 r.

Powtarzalne przychody giełdowego Brand24 – globalnego dostawcy narzędzi i usług do monitorowania mediów – w ostatnich trzech miesiącach ubiegłego roku wrosły o 27 proc. w stosunku to tego samego okresu 2023 r. Oznacza to, że przez cały 2024 rok MRR rósł co kwartał w średnim tempie ok. 32 proc.  Dwunasty kwartał z rzędu blisko 30-proc. dynamikę r/r utrzymało też ARPU (średni przychód na klienta) spółki. Na koniec IV kw. 2024 r. wyniosło ono 191 USD. 

- Październik i listopad 2024 były dla nas bardzo udane. W tym roku testowaliśmy brak promocji Black Friday i okazało się to dobrą decyzją. Odnotowaliśmy bardzo dobre wyniki sprzedaży zarówno w październiku, listopadzie, jak i grudniu. Zanotowaliśmy bardzo dobre wyniki marketingowe – szczególnie w ruchu organicznym trafiającym do nas z wyszukiwarek. Niestety w grudniu (i częściowo w listopadzie) obserwowaliśmy podwyższony churn, który osłabił dynamikę przyrostu przychodów MRR. Słabsza retencja wynika przede wszystkim z kończących się subskrypcji „pod projekt”, jak również wyższej niż zwykle ilości błędów kart kredytowych. Liczymy, że problem jest chwilowy i w najbliższym czasie churn wróci do normy. Uruchomiliśmy również szereg nowych aktywności zaprojektowanych na obniżenie churnu - mówi Michał Sadowski, prezes Brand24. – Chcemy kontynuować strategię przesuwania naszego produktu w stronę większych, bardziej wymagających klientów. – dodaje Michał Sadowski. 

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w Internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka ma dominującą pozycję na polskim rynku w swojej kategorii produktowej i z sukcesem komercjalizuje narzędzie na rynku globalnym. Z Brand24 korzystają zarówno duże światowe marki, jak i małe i średnie przedsiębiorstwa zainteresowanie opiniami na swój temat w Internecie. Na rynku głównym GPW zadebiutowała 11 maja 2021 r. 
 

Zobacz inne aktualności Brand24 :


Brand24 podał szacunkowe wyniki 2024 r.

35,3 mln zł przychodów wypracowała technologiczna spółka w 2024 r. – szacuje zarząd. To o niemal jedną trzecią więcej niż rok wcześniej.

Brand24: Kolejny wzrost przychodów w III kwartale

O 29 proc. rok do roku wzrosły w III kw. przychody Brand24. Zysk netto sięgnął 0,9 mln zł, co jest poziomem zbliżonym do tego samego okresu rok wcześn...

Brand24 notuje kolejny wzrost przychodów

O 37 proc. rok do roku wzrosły w trzecim kwartale powtarzalne przychody (MRR) Brand24 i wyniosły 726 tys. USD. Sporo – bo o 12 proc. – spółka zwiększy...

Brand24: Priorytetem zwiększenie skali

16,3 mln zł sprzedaży wypracował wrocławski Brand24 od stycznia do czerwca 2024 r. Oznacza to 25-procentowy wzrost rok do roku.

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej na stronie Polityka cookies