Brand24 podał szacunkowe wyniki 2024 r.

35,3 mln zł przychodów wypracowała technologiczna spółka w 2024 r. – szacuje zarząd. To o niemal jedną trzecią więcej niż rok wcześniej.

poniedziałek, 24 lutego 2025 r.

Brand24, który dostarcza na całym świecie narzędzi i usług do monitorowania mediów, według szacunków zarządu zamknął ubiegły rok sprzedażą na poziomie 35,3 mln zł (+27 proc. r/r). Jednocześnie podano, że zysk brutto na sprzedaży zwiększył się w ciągu 12 miesięcy do 18 mln zł (+18 proc. r/r). EBITDA wyniosła 4,1 mln zł, co oznacza spadek o 3,6 mln zł w stosunku do roku 2023. To jednak bezpośredni efekt jednorazowych wydatków związanych z przeglądem opcji strategicznych i pozyskaniem inwestora – amerykańskiej spółki SEMrush.

W czwartym kwartale 2024 r., kiedy te wydatki nie były już ponoszone, Brand24 zanotował 2,4 mln zł EBITDA – czyli o 50 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2023 r. 

- Wyniki są dobre. Idziemy zgodnie z planem, a nasza strategia przynosi efekty. Skupiamy się na rozwoju nowych funkcji (w tym narzędzi AI) i dostosowywaniu ich do potrzeb dużych klientów, co otwiera przed nami nowe możliwości -  mówi Michał Sadowski, prezes Brand24. 

Przesuwanie portfolio w stronę większych klientów pozwala nam systematycznie podnosić ARPU, ale z czasem zapewne stworzy także nowe wyzwania związane ze zmieniającym się profilem klienta. Pod koniec 2024 roku obserwowaliśmy tymczasowo podwyższony poziom churnu. Na początku 2025 r. zredukowaliśmy go, dzięki uruchomieniu  szeregu nowych aktywności zwiększających retencję i kontynuujemy tę pracę – dodaje Michał Sadowski.

Spółka, zgodnie z harmonogramem, finalne wyniki roczne opublikuje 30 kwietnia 2025 r.  
 

Zobacz inne aktualności Brand24 :


Brand24 w dobrym tempie zwiększa MRR

O 27 proc. rok do roku wzrósł MRR (powtarzalne przychody) Brand24 w IV kw. Kwotowo wyniósł on 726 tys. USD, co jest wynikiem zbliżonym do odnotowanego...

Brand24: Kolejny wzrost przychodów w III kwartale

O 29 proc. rok do roku wzrosły w III kw. przychody Brand24. Zysk netto sięgnął 0,9 mln zł, co jest poziomem zbliżonym do tego samego okresu rok wcześn...

Brand24 notuje kolejny wzrost przychodów

O 37 proc. rok do roku wzrosły w trzecim kwartale powtarzalne przychody (MRR) Brand24 i wyniosły 726 tys. USD. Sporo – bo o 12 proc. – spółka zwiększy...

Brand24: Priorytetem zwiększenie skali

16,3 mln zł sprzedaży wypracował wrocławski Brand24 od stycznia do czerwca 2024 r. Oznacza to 25-procentowy wzrost rok do roku.

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej na stronie Polityka cookies