FAQ: O Systemie
-
Założenie profilu spółki w Systemie Akcjonariat i wejście do elity komunikacyjnej rynku kapitałowego jest bardzo proste. Wystarczy zgłosić firmę poprzez formularz kontaktowy i podpisać umowę z operatorem. Koszty są stałe i nigdy nie ulegają zmianie. Po akceptacji warunków i kosztów (miesięcznego) ryczałtu podpisujmy umowę.
-
Informacje publikowane na stronie System Akcjonariat pochodzą bezpośrednio ze spółek.
Na portalu znajdują się autorskie materiały przygotowane przez naszych dziennikarzy, w których Prezesi spółek giełdowych omawiają bieżące wyniki, tłumaczą swoje decyzje oraz mówią o perspektywach i ścieżkach rozwoju przedsiębiorstw i branż. Dane finansowe pochodzą ze sprawozdań finansowych spółek, które są przekazywane raportami okresowymi. W serwisie można znaleźć zredagowane komunikaty ESPI i EBI tuż po ich publikacji. -
W Systemie Akcjonariat mogą być wszystkie spółki. Wystarczy otworzyć się na komunikację i spełnić formalne warunki opisane na stronie w sekcji: Jak założyć profil spółki.
-
Każdy użytkownik Systemu Akcjonariat ma dostęp do unikalnych informacji o spółkach zebranych w jednym miejscu, uporządkowanych i podawanych per grupa. Przewagą naszego serwisu jest również umożliwienie wszystkim uczestnikom rynku szybkiego dostępu do wysoko przetworzonej informacji - pełniejszej od publikacji w mediach finansowych i branżowych. System Akcjonariat umożliwia spółkom samodzielną komunikację z akcjonariuszami, inwestorami, zarządzającymi i analitykami oraz mediami. Portal jest dostępny 24 godziny na dobę i przez 7 dni w tygodniu. To platforma interakcji z rynkiem, dzięki której nie trzeba zatrudniać agencji PR.
-
System Akcjonariat umożliwia spółkom samodzielną komunikację z akcjonariuszami, inwestorami, zarządzającymi i analitykami oraz mediami. Portal jest dostępny przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu. To platforma interakcji z rynkiem, dzięki której nie trzeba zatrudniać agencji PR.
FAQ: Technikalia
-
System Akcjonariat jest serwisem darmowym dla: akcjonariuszy, inwestorów indywidualnych oraz dla dziennikarzy, analityków i zarządzających.
-
Trzeba kliknąć w przycisk "Załóż darmowe konto" i wybrać grupę, do której chce się dołączyć. Konta Analityków i Dziennikarzy są dodatkowo weryfikowane. Proces rejestracji trwa kilkanaście sekund. Na podany przy rejestracji mail zostanie przesłany link aktywacyjny, w który trzeba kliknąć. Aby wejść do systemu należy wybrać przycisk „Zaloguj” i wpisać dane podane przy rejestracji (mail i hasło).
-
Dzięki rejestracji w Systemie Akcjonariat użytkownik może korzystać z szeregu udogodnień: wysoko przetworzonych informacji na temat spółek, zaktualizowanych i sprawdzonych danych finansowych, możliwości bezpośredniego kontaktu z Prezesem danej spółki, uczestnictwa w czacie inwestorskim. Zarejestrowani użytkownicy mogą brać udział w konkursach typowania kursu z nagrodami.
-
Dane pochodzą ze sprawozdań finansowych spółek, które są przekazywane raportami okresowymi. W przypadku grup kapitałowych, pod uwagę brane są sprawozdania skonsolidowane. Wszystkie sprawozdania są samodzielnie przetwarzane i wprowadzane przez redakcję serwisu, z uwzględnieniem wszelkich korekt. W serwisie znajdują się najbardziej aktualne, starannie zweryfikowane i ujednolicone dane fundamentalne w podziale na kwartały, półrocza oraz lata. Dane finansowe można wyeksportować do zewnętrznego pliku.
-
Dane finansowe aktualizowane są na bieżąco, tuż po opublikowaniu przez daną spółkę sprawozdania. W okresie największego natężenia publikacji raportów może to trwać nieco dłużej (do 24 godzin od opublikowania przez spółkę sprawozdania).
FAQ: Obsługa i konta użytkowników
-
Na pytania zadane Spółce odpowiada bezpośrednio Prezes bądź osoba wyznaczona przez Zarząd do komunikacji.
-
Celem redakcji Systemu Akcjonariat jest jak najszybsze uzyskanie odpowiedzi na zadane pytanie. Dokładamy wszelkich starań aby wypowiedź pojawiła się już w kilka godzin po zadaniu pytania.
-
Pytania od inwestorów są publiczne i widoczne dla innych użytkowników serwisu (dziennikarze, analitycy giełdowi). Pytania zadane przez analityków i dziennikarzy mają charakter poufny i są widoczne tylko dla zainteresowanych stron (np. dziennikarz – prezes).