APN Promise ponownie z tytułem Microsoft Country Partner of the Year

Giełdowa spółka APN Promise została po raz trzeci wyróżniona tytułem Microsoft Country Partner of the Year w Polsce. Po raz pierwszy zdobyła także to wyróżnienie na Litwie.

czwartek, 13 listopada 2025 r.

- Litwa jest pierwszym krajem z naszej międzynarodowej ekspansji, w którym zostaliśmy wyróżnieni. W naszym portfelu jest 15 krajów i w każdym z nich będziemy dążyli do zbudowania silnej pozycji rynkowej. Liczymy, że uzyskanie przez nas tytułów partnera roku w nowych lokalizacjach to tylko kwestia czasu. Jest to dla nas istotne, ponieważ ten tytuł poza prestiżem bezpośrednio przekłada się na wzrost sprzedaży Grupy Promise i jej wyniki finansowe – mówi Paweł Kołakowski, COO w APN Promise SA.

Nagroda przyznawana jest w ramach globalnego programu Microsoft Partner Awards firmom, które w szczególny sposób wyróżniają się innowacyjnością, skutecznością wdrożeń i wpływem na rozwój ekosystemu Microsoft w danym kraju.

Tytuł potwierdza pozycję APN Promise jako jednego z kluczowych partnerów Microsoft w regionie oraz stanowi uznanie dla skutecznej strategii działania i współpracy z klientami oraz partnerami biznesowymi.

To wyróżnienie jest dowodem na konsekwentny rozwój naszej organizacji i potwierdzeniem, że obrana przez nas strategia przynosi wymierne efekty dla klientów i partnerów. Cieszymy się, że możemy reprezentować Polskę i Litwę w gronie najlepszych partnerów Microsoft na świecie – powiedział Piotr Paszczyk, prezes i główny akcjonariusz APN Promise. – Obecnie działamy już w 15 krajach na świecie, a planujemy w perspektywie kilku najbliższych lat być obecni w co najmniej 30, a w każdym z nich chcemy zostać preferowanym dostawcą usług MS i stać się jednym z największych globalnych graczy na rynku dodaje Piotr Paszczyk.

Uzyskanie tytułu Microsoft Country Partner of the Year otwiera przed firmą i jej partnerami nowe możliwości w zakresie współpracy z Microsoft, dostępu do programów wsparcia technologicznego oraz rozwoju wspólnych inicjatyw rynkowych. Wyróżnienie wzmacnia również pozycję APN Promise w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i potwierdza jej kompetencje w obszarze transformacji cyfrowej opartej na rozwiązaniach chmurowych Microsoft.

W I półroczu tego roku APN Promise miał 651 mln zł przychodów czyli o ponad 50% więc niż w tym samym okresie przed rokiem. Jest to najwyższy poziom 6-miesięcznej sprzedaży w historii informatycznej spółki. Narastająco w ciągu ostatnich 12 miesięcy przychody firmy przekroczyły 1 mld zł.   

Zobacz inne aktualności Akcjonariat :


Passus zanotował 6,7 mln zł zysku operacyjnego w III kwartale

Informatyczna spółka ma za sobą najlepszy z trzecich kwartałów w swojej historii. Passus od lipca do września br. wypracował 36,6 mln zł przychodów i...

Nasz Prąd SA złożył do KNF wniosek o zatwierdzenie prospektu

Lider transformacji energetycznej wśród prosumentów złożył do Komisji Nadzoru Finansowego wniosek o zatwierdzenie prospektu emisyjnego. Spółka planuje...

Passus pozyskał zamówienie od instytucji publicznej

Spółka zawarła umowę z instytucją publiczną na dostawę i wdrożenie systemu do zarządzania informacją i zdarzeniami bezpieczeństwa, wspartego systemem...

Grupa Synektik umacnia pozycję rynkową

Giełdowy dostawca zaawansowanych technologii medycznych oraz producent radiofarmaceutyków zakończył 2024 rok finansowy w mocnym stylu. W okresie od li...

Zobacz wywiady Akcjonariat :


Mniejszościowi akcjonariusze Nextbike Polska niezadowoleni z działań zarządu

Część akcjonariuszy ma szereg uwag do działalności zarządu Nextbike Polska SA. Zarzucają sternikom spółki m.in. faworyzowanie większościowego akcjonar...

[Wywiad] Erbud liczy na wymierne korzyści dzięki certyfikatowi EMAS

Nie jesteś zielony, to nie dostaniesz kontraktu – mówi Dariusz Grzeszczak, prezes pierwszej w Polsce firmy budowlanej z certyfikatem EMAS. Erbud oraz...

[Wywiad] Kupiec SA stawia na spedycję i nieruchomości, celuje w nowe rekordy

Chcielibyśmy rozwijać się w oparciu o dwie linie biznesowe: spedycję i nieruchomości. W związku z planowanym dofinansowaniem spedycji oczekiwalibyśmy...

[Tydzień z e-commerce] Oponeo.pl dostrzega nowe trendy w e-commerce

Jednym z podstawowych wyzwań, które stoją przed sklepami online w najbliższych miesiącach, jest zwiększenie przejrzystości ścieżki zakupowej dla klien...

W tej witrynie stosujemy pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.Kontynuowanie przeglądania serwisu bez zmiany ustawień traktujemy jako zgodę na użycie plików cookies. Więcej na stronie Polityka cookies