- Litwa jest pierwszym krajem z naszej międzynarodowej ekspansji, w którym zostaliśmy wyróżnieni. W naszym portfelu jest 15 krajów i w każdym z nich będziemy dążyli do zbudowania silnej pozycji rynkowej. Liczymy, że uzyskanie przez nas tytułów partnera roku w nowych lokalizacjach to tylko kwestia czasu. Jest to dla nas istotne, ponieważ ten tytuł poza prestiżem bezpośrednio przekłada się na wzrost sprzedaży Grupy Promise i jej wyniki finansowe – mówi Paweł Kołakowski, COO w APN Promise SA.
Nagroda przyznawana jest w ramach globalnego programu Microsoft Partner Awards firmom, które w szczególny sposób wyróżniają się innowacyjnością, skutecznością wdrożeń i wpływem na rozwój ekosystemu Microsoft w danym kraju.
Tytuł potwierdza pozycję APN Promise jako jednego z kluczowych partnerów Microsoft w regionie oraz stanowi uznanie dla skutecznej strategii działania i współpracy z klientami oraz partnerami biznesowymi.
- To wyróżnienie jest dowodem na konsekwentny rozwój naszej organizacji i potwierdzeniem, że obrana przez nas strategia przynosi wymierne efekty dla klientów i partnerów. Cieszymy się, że możemy reprezentować Polskę i Litwę w gronie najlepszych partnerów Microsoft na świecie – powiedział Piotr Paszczyk, prezes i główny akcjonariusz APN Promise. – Obecnie działamy już w 15 krajach na świecie, a planujemy w perspektywie kilku najbliższych lat być obecni w co najmniej 30, a w każdym z nich chcemy zostać preferowanym dostawcą usług MS i stać się jednym z największych globalnych graczy na rynku – dodaje Piotr Paszczyk.
Uzyskanie tytułu Microsoft Country Partner of the Year otwiera przed firmą i jej partnerami nowe możliwości w zakresie współpracy z Microsoft, dostępu do programów wsparcia technologicznego oraz rozwoju wspólnych inicjatyw rynkowych. Wyróżnienie wzmacnia również pozycję APN Promise w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i potwierdza jej kompetencje w obszarze transformacji cyfrowej opartej na rozwiązaniach chmurowych Microsoft.
W I półroczu tego roku APN Promise miał 651 mln zł przychodów czyli o ponad 50% więc niż w tym samym okresie przed rokiem. Jest to najwyższy poziom 6-miesięcznej sprzedaży w historii informatycznej spółki. Narastająco w ciągu ostatnich 12 miesięcy przychody firmy przekroczyły 1 mld zł.